Informace v článku jsou vhodné pro typy webů: článek je vhodný pro informační typ webu článek je vhodný pro web typu e-shop

Začínáme s cíli

Cíle slouží v Google Analytics ke sledování nejdůležitějších aktivit uživatelů na webových stránkách.

Určení cílů a jejich zápis

Jedním ze základních předpokladů pro začátek práce s cíli je schopnost dané cíle určit a následně je zapsat pomocí 4 typů cílů, které nástroj Google Analytics nabízí. Napřed si tedy řekněte, co jsou skutečné cíle vašeho webu. Abychom vám práci trochu usnadnili, sepíšeme nyní ty nejčastější cíle, které se měří pro různé stránky:

Nejčastější cíle pro informační web:

  • Vyplnění kontaktního formuláře.
  • Navštívení stránky s kontakty.
  • Zobrazení více jak 5 stránek během návštěvy.
  • Strávení na stránkách dobu delší než 5 minut.

Nejčastější cíle pro e-shop:

  • Prodané zboží.
  • Zaregistrovaný uživatel.
  • Vložení zboží do košíku.
  • Návštěva stránek s kontaktními informacemi.
  • Přihlášení se k odběru newsletteru.
  • Zobrazení více jak 5 stránek během návštěvy.
  • Doporučení zboží kamarádovi.

Zpětná vazba